سبک زندگی

کارت هدیه آندوکالا

کارت هدیه آندوکالا فروشگاه اینترنتی آندوکالا

کارت هدیه آندوکالا

امروزه با پیشرفت خدمات بانکی و مالی در سرتاسر دنیا، مردم ترجیح به استفاده از خدمات دیجیتال در تمامی بخش های زندگی دارند. کارت های پرداخت الکترونیکی یکی از چندین راه زندگی دیجیتال ما است.
در بسیاری از کشورهای دنیا، کارت های بانکی با برندهای ویزا، مستر کارت، امریکن اکسپرس، دیسکاور و غیره ارائه می گردد. ئر سیستم بانکی ما هم شبکه شتاب و به وسیله بانک های معتبر امکان صدور کارت هدیه را فراهم کرده اند.
فروشگاه اینترنتی آندوکالا نیز اولین کارت هدیه مختص وب سایت خود را تولید کرده است. فروشگاه اینترنتی آندوکالا این امکان را برای مشتریان گرامی فراهم کرده تا بتوانند به عزیزان خود هدایای مالی را به صورت کاملا امن ارسال کنند. از بین مبالغ ۲۰٫۰۰۰ تومان الی ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان هر مبلغی را که تمایل دارید برای عزیزان خود به آدرس ایمیل آنها ارسال کنید.
عزیزان شما قادر خواهند بود تا مدت ۶۰ روز از کارت هدیه جهت خرید محصول در فروشگاه آندوکالا اقدام نمایند. همچنین شما می توانید مقدار موجودی کارت هدیه را در بخش حساب کاربری خود با وارد کردن کد کارت خود مشاهده نمایید.

 

از طریق لینک زیر می توانید بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود میزان موجودی کارت هدیه خود را با وارد کردن کد کارت هدیه مشاهده کنید.

بررسی موجودی کارت هدیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *